joi, 22 decembrie 2011

Ioana Picoş la Fundatia Filantropica Metropolis





Infiintata in 2007, Fundatia Filantropica Metropolis are ca obiectiv de activitate protectia copiilor separati, temporar sau definitiv, de ocrotirea parintilor lor si integrarea lor in societate si comunitate, de a sprijini copii aflati in dificultate, de a preveni abandonul familial si scolar, de a incuraja si sustine dreptul copiilor la educatie si de a aprecia performantele acestora. De asemenea, Fundatia Filantropica Metropolis se implica in sprijinirea persoanelor varstnice, in ridicarea de centre sociale pentru acestia.

 Am fost prezent la Atelierul de Craciun al Spiridusilor, alaturi de Ioana Picoș. Ioana a povestit cititorilor Blogului lui Tavi despre experienta placuta alaturi de copii: “Este minunat sa petreci cateva clipe alaturi de acesti copii, pentru care afectiunea este extrem de importanta. Un astfel de moment te face sa constientizezi care sunt lucrurile cu adevarat importante. Am petrecut o seara minunata, plina de emotii, ne-am jucat cu copilasii, am pictat globuri si am impodobit impreuna bradul. La plecare, o fetita m-a luat deoparte si mi-a spus ca acesta este cel mai frumos Craciun din viata ei. Ce poate fi mai frumos si mai emotionant? Un copil care te priveste cu lacrimi de bucurie in ochi si iti multumeste ca i-ai fost alaturi si i-ai adus un zambet pe buze. Coplesitor!spune Ioana Picoș pentru Blogul lui Tavi.
Mirela Ilie, membra proiectului “Primul pas!” a participat, de asemenea, la evenimentul organizat de Fundatia Metropolis.

 “Este genul de intalnire care te face sa te gandesti atat la tine, la viata ta, cat si la lumea ce ne inconjoara, cu siguranta, cand iesi de acolo, o parte din sufletul tau ramane la acei copii. Lumea poate sa fie mai buna cu putin de la mine, putin de la tine. A fost o experienta care mi-a ramas in suflet si in minte bine intiparita. Vizitati aceste centre, sprijiniti-le… Sunt un sprijin atat pentru ei, cat si pentru tine, un astfel de eveniment te tine cu picioarele pe pamant si iti reaminteste ce inseamna iubirea cu adevarat.spune Mirela.

 Mare iubitoare de arta, doamna Mihaela Petre s-a aflat printre cei care au avut grija ca evenimentul sa ramana intiparit pentru noi, realizand sute de fotografii: “M-am simtit extraordinar de bine, mi-a placut atmosfera de acolo, mi-au placut copiii… intr-un cuvint, m-a impresionat tot ce era acolo. Poate nu e bun termenul ca mi-a placut, data fiind situatia copiilor de acolo,insa adevarul acesta este. Si doresc neaparat sa ma mai intorc pentru a le face o bucurie… Ioana Picos este o actrita tare simpatica, placuta, tot timpul cu zambetul pe buze. Nu e de mirare ca o iubesc copiii si a fost indragita si de colegii mei.”


 http://octavianfinaru.wordpress.com/2011/12/22/ioana-picos-la-fundatia-filantropica-metropolis/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu